PPL
26. 11. 2008
Určitě všichni znáte zásilkovou službu PPL, každej jí chválí ale já boužel po Takovéto zkušenosti ne. Před 14 dny jsem si přes e-shop neoservis objednala kosmetiku na mé zničené vlasy. Jelikož se dá sehnat u kadeřníků a to za dost mastnou cenu než přes jejich dealera na webu.Dostala jsem číslo objednávky a hlídala si přes web PPL kde se pohybuje a kdy dorazí. Nevěřila jsem vlastním očím když jsem zadala číslo do vyhledávače a vyjel na mě sloupec datumů a časů že mě nezastihli doma - přitom sem doma furt, tak jsem zavolala na depo ve kterém byla zásilka uložena, tam mě přepojili na řidiče který měl zásilku u sebe a dohodli se že v 18 hodin mi jí předá,myslíte že dorazil? Čekala jsem do půl deváte a nic, tak vlítnu na web a tam je napsáno - Zásilka vrácena dodavateli ve 14 hodin. což jsem nepochopila když jsem ve 12 hodin mluvila s řidičem který sem nedorazil. Tak jsem napsala sms do neoservisu kde jsou velice ochotni - že se jim zboží vrací, on mi zavolal a já mu řekla co se stalo, řekl mi že zjistí co a jak,během 5 minut mi volal zpět a měl na drátě Vedoucího PPL z Brna, takže jsme měli velice zajímavý rozhovor ve třech, Vedoucí s PPL slíbil že zásilku zítra odchytne a pošle zpět do Prahy a potrestá lidi co za to můžou.Což je Zástupce vedoucího v Praze,skaldníků a řidičů co pracovali s touto zásilkou - prej jim sebere premie ale kdo ví jestli to tak bude - hlavní je že dostanu zboží o 130kě levněji jelikož mi nebudou účtovat poštovné ;) Tak uvidíme jak to dopadne ;) v neoservisu slíbili malý dárek jelikož jsem nový zákazník a nemínim čekat do velikonoc ;)
RE:
(Verča, 30. 11. 2008 16:42)